Prenovljen Google Analytics

O Google Analytics sem že pisal, ravno pri ogledu statistike pa sem opazil povezavo na “New version” (Nova različica), ter seveda pogledal kaj naj bi to pomenilo. Odprla se mi je popolnoma prenovljena stran statistike, za katero prej sploh nisem vedel.

Kaj prinaša prenovljen Google Analytics?

  • Več osnovnih plošč za predogled same statistike,
  • Poljubno spreminjanje postavitev gradnikov v osnovnih ploščah,
  • Pri poročilih si sedaj na grafu lahko ogledamo npr. kakšno obiskanost smo pridobili iz dveh različnih spletnih strani,
  • Podatke pri poročilih si lahko ogledamo v odstotkih, uspešnosti, primerjavah, oblaku izrazov, pivot tabeli,
  • Novi cilji dogodkov, center pomoči, oblika, …

Še filmček za lažjo predstavo prenovljenega Google Analytics:

2 Responses to Prenovljen Google Analytics

  1. V glavnem so vse spremembe samo vizualne. Ker smo navajeni na en izgled že več let, nas to samo malce zmede, nismo pa dobili več funkcionalnosti. Dokler bo na voljo še stara verzija, bom uporabljal staro. Ko bo pa možna samo nova, se bom pa tudi hitro prilagodil.

    Ima kdo idejo, kako spremljati prekrivanje obiskovalcev dveh poddomen ali map? Najraje bi imel podatke za vsako posebej in nato še skupaj. Tako bi na primer videl, da je na eni poddomeni 10.000 obiskovalce, na drugi tudi 10.000, na obeh skupaj pa jih je 12.000, ker se jih večina prekriva.

  2. Nekaj novih funkcionalnosti sicer je, izgled pa je meni všeč.

    Glede spremljanja poddomen in map pa je sedaj odvisno glede na to, če je enaka stran in iz tiste mape le pridobiva kakšen dodatek ali pa je celotna vsebina drugačna. Če stran iz mape pridobiva le nek dodatek in bi rad spremljal le uporabo tega, ti priporočam da v eno izmed uporabljenih datotek vstaviš kodo, ki jo boš dobil ob ustvarjanju novega mesta za spremljanje. V drugem primeru, da je na strani druga vsebina, izgled, itd. pa pravtako ustvarjanje novega mesta za spremljanje.

    Če je podmapa le neka vsebina, uporablja pa enako temo kot glavna mapa in vsa vsebina v njej, pa lahko le-to spremljaš v nadzorni plošči – Content – Site content – Pages. Za poddomeno pa predlagam enako kot za podmapo.

    Glede štetja ogledov pa bi lahko Custom Reports bila v pomoč.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja